1. Hulp bij bestellen
  2. Contact
  3. Naar Zonnebloem.nl
  4. Webshop
shop.zonnebloem.nl maakt gebruik van zogenaamde cookies bij het aanbieden van haar diensten. Bekijk ons cookiebeleid
Akkoord en doorgaan

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Stapsgewijze bestelinstructies staan hier.

Hoeveel kaarten(sets) kan ik bestellen?

U kunt zoveel kaarten(sets) bestellen als u wilt. De sets bestaan uit 8 dubbele kaarten met gratis enveloppen.

Wat moet ik doen als ik (denk dat ik) een fout bij een bestelling heb gemaakt?

Neem zo snel mogelijk per telefoon 075-2052083 of e-mail (info@shop.zonnebloem.nl) contact met ons op. Zolang de kaarten nog niet verzonden en/of bewerkt zijn, kunnen wij uw bestelling nog kosteloos corrigeren.

Waar kan ik zien wat mijn bestelling gaat kosten?

De totaalprijs van uw bestelling is te zien in uw winkelwagen.

Kan ik ook anders dan via de website mijn bestelling doorgeven?

Vanzelfsprekend. U kunt ons:

1. Van ma t/m vr 9:00-17:00 bellen op 075-2052083
2. Een e-mail sturen naar info@shop.zonnebloem.nl en:
  a. uw contactgegevens aan ons doorgeven zodat wij u kunnen benaderen
  b. ons 'bel mij terug' formulier op deze website gebruiken.

Wat is de levertijd?

De producten worden in de regel binnen een week bij u bezorgd. Mocht u bijzondere wensen hebben ten aanzien van levertijden, neem gerust contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 3,95 per zending. Tenzij anders vermeld in uw winkelwagen.

Krijg ik enveloppen meegeleverd?

Alle kaarten en kaartensets worden met passende enveloppen geleverd. De kosten daarvoor zijn inbegrepen in de kaartprijzen.

Kan ik ook doneren naast het kopen van kaarten(sets) en cadeaus?

Vanzelfsprekend kunt u doneren als u dat wilt. Geef dit via onze website aan. Dit bedrag komt dan vanzelfsprekend volledig ten goede aan De Zonnebloem.

Hoe kan ik betalen?

U kunt hier veilig online betalen via iDEAL. Voor meer informatie gaat u naar de "Betaling & Levering" pagina.

Met wie worden mijn gegevens gedeeld?

Om je bestelling te kunnen afwikkelen worden je gegevens gedeeld met Belarto, Fertiplant, Icepay en de bezorgdienst. Deze partijen ontvangen enkel de informatie die nodig is om je bestelling uit te kunnen leveren. De bezorger krijgt van ons je naam en bezorgadres. Deze informatie hebben ze nodig om het pakketje op het door jou gekozen adres af te leveren.

Er kan zoveel meer dan je denkt
VriendenloterijCBF